Монголын Маркетингийн Холбоотой танилцаж, өнөөдрийг хүртэлх хугацаанд "МАРКЕТЕР КЛУБ"-ыг үүсгэн байгуулж, топ кампаниудын маркетингийн шижигнэсэн залуусыг нэгтгэж, удирдлагын багийн гишүүн болтлоо холбоондоо үүрэг оролцоотой хичээж явна. Анх Мобикомд ажилладаг байхдаа "ЗҮРХ БҮХНИЙ ТӨЛӨӨ" аяны нийгмийн маркетингийн үр өгөөжийг танилцуулж, сайн туршлагаа хуваалцаж "НИЙГМИЙН МАРКЕТИНГИЙН ФОРУМ"даа оролцож байсан. харин энэ оны тухайд жишиг төслүүдийг олон ч газрууд хийж, зар сурталчилгаанаас илүүтэй байгууллагын нийгмийн хариуцлага, нийгэмд эерэг сэтгэгдлийг түгээж, түүгээр нь хэрэглэгчид нь тухайн байгууллагад итгэл төгс ханддаг болох, нийгмийн асуудлыг шийдэж, нийтэд, нийгэмд эерэг өөрчлөлтийг бий болгож, түүгээрээ хэрэглэгчдийнхээ зан төлөвт нэвтрэх хэрэгтэйг байгууллагууд ойлгож, хэрэгжүүлж эхэлж байна. “Үнэт зүйлсээ хуваалцъя” уриатай “Нийгмийн маркетингийн форум” өнгөрөгч долоо хоногт зохион байгуулагдаж бизнесийн байгууллагуудын 400 гаруй төлөөлөл ор...
Хүн байхын захтай амьдрахсан... Хайраар гоёх амьдрал Өөрийгөө та л өөдрөг бүхэнрүү хүргэх болно Насны залууд эрдэм сур Залуу насандаа амьдралаа зохио Зоргоороо алхацгаая, харин хаашаа вэ