Дижитал маркетинг, Сошиал маркетинг, контент маркетингийн тухай ойлголтоо нэгтгэх хэрэгцээтэй хүмүүст зориулаад КОНТЕНТ маркетингийн талаарх ТОП 22 ишлэлийг түгээж байна. Эх сурвалжийг дурьдсан болно...
Та контент маркетингийн талаар хэр сайн мэдэх вэ?
“1. Контент маркетинг гэдэг нь брэндийн бүтээдэг контент, хэрэглэгчдийн хүсдэг контентын хоорондох зай.” ~ Michael Brenner, CEO, Marketing Insider Group
“2. Бид хүмүүсийн сонирхдог зүйлстэй өрсөлдөхийн оронд өөрсдөө сонирхдог зүйл нь болох хэрэгтэй.” ~ Craig Davis, former Chief Creative Officer at J. Walter Thompson.
“3. Сайн контент нь дэлхийн хамгийн сайн борлуулалтын зэвсэг.” ~ Marcus Sheridan
“4. Контент маркетинг нь кампанит ажил биш хичээл зүтгэл юм.” ~ Jon Buscall, Head of Moondog Marketing
“5. Контент маркетинг тооны өрсөлдөөн байхаа больсон. Одоо хамаарлын өрсөлдөөн болсон.” ~ Jason Miller, Global Content Marketing Leader, LinkedIn
“6. Уламжлалт маркетинг хүмүүс рүү ярьдаг. Контент маркетинг хүмүүстэй харилцан ярьдаг” ~Doug Kessler, Creative Director & Co-Founder, Velocity Partners Ltd
“7. Контент харилцаа холбоог үүсгэдэг. Харилцаа холбоо итгэлцэл дээр тогтдог. Итгэлцэл орлогыг бий болгодог” ~ Andrew Davis, Professional Speaker, Monumental Shift
“8. Хамгийн шилдэг маркетинг бусдад маркетинг шиг харагддаггүй” ~ Tom Fishburne, Founder and CEO Marketoon Studios
“9. Контент маркетинг яг анхны болзоо шиг. Хэрвээ чи эхнийхээ болзоон дээр өөрийнхөө тухай ярьсаар байвал хоёр дахь болзоо гэж хэзээ ч байхгүй.” ~ David Beebe, former head of content, Marriott
“10.Бид яагаад гэдэг асуултнаас ажлаа эхэлдэггүй учраас контент маркетинг хийж чаддаггүй. Хэрэглэгчдэд танай тоон судалгаа хамаагүй. Тэднээс бид танд хэрхэн туслах вэ? гэж асуу.’ Kristina Halvorson, CEO and Founder, Brain Traffic
“11. Сайн контент маркетер уншигчдаа мэдэрч, ямар сэдвээр контент бүтээх хэрэгтэй гэдгээ мэддэг. Бүтээсэн контентоо ямар сувгаар, ямар өнгө төрхтэйгээр хүргэхээ ч мэддэг.” Pawan Deshpande, CEO, Curata
“12. Хэрэглүүрүүд чухал. Гэвч контент маркетингд шидэт дохиур биш шидтэн хэрэгтэй.” Jay Baer, President & Social Media and Content Marketing Strategist, Convince & Convert
контент маркетингийн ишлэл
“13. Жинхэнэ контент маркетинг нь сурталчлах зорилго агуулаагүй байх ёстой. Ямарваа нэг зүйлийг ярианы сэдэв болгох зорилготой.” Seth Godin
“14. Контент маркетинг гэдэг нь контент бүтээхээр хязгаарлагдахгүй. Үүнд хандалт хэрэгтэй. Хайлтын системийн оновчлол бол бүх контент маркетеруудын амин чухал хэрэгсэл болох учиртай.” Rand Fishkin, Wizard of Moz, Moz
“15. Бүх зүйлийн талаар бичихээ боль. Олон брэндүүд контент бүтээж, бүх зүйлийн талаар бичихийг зорьдог. Тэдний аль хэдийн эзэлсэн ерөнхий сэдэвт анхаарал бүү хандуул. Чиний нууц жор хэнд ч хамаагүй. Нарийн сэдэв барьж аваад түүнийгээ улам бүр нарийвчлан бич.” – Joe Pulizzi, founder Content Marketing Institute
“16. Хэн ч суртчилгаа уншдаггүй. Хүмүүс сонирхсон зүйлээ л уншдаг. Тэр нь заримдаа суртчилгаа байдаг.” Howard gossage
“17. Танай хэрэглэгчдийн бодлыг өөрчилж чадахгүй байгаа контент бол зүгээр л нэг контент.” JOEPULIZZI
“18. Контент бол гал. Сошиал медиа бол бензин.” ~ Jay Baer
“19.Хайлт хийх эхний шалтгаан бол контент.” ~ Lee Odden
“20. Контент маркетингийг амжилттай хэрэгжүүлэх цорын ганц арга бол уншигчдаас “Үүнийг надад зориулж бичсэн юм байна” гэж хэлүүлэх.” ~ Jamie Turner, Buzzfeed
"21. “Контент маркетин бол урт хугацааны харилцаа холбоо. Нэг шөнийн зүйл биш.” ~ Unknown
“22. Ямар нэг зүйлийг зарах хамгийн сайн арга бол: Юу ч битгий зар. Харин тэр зүйлийг чинь худалдан авч магадгүй хүмүүст өөрийгөө танилцуул. Итгэл, хүндлэлийг нь олж ав.” ~ Rand Fishkin, co-founder, moz
Эх сурвалж: Marketinginsdergroup, contentmarketinginstitute, contently, advencedwebranking, trackmaven сайтууд http://erkhembayar.marketing
Та контент маркетингийн талаар хэр сайн мэдэх вэ?
“1. Контент маркетинг гэдэг нь брэндийн бүтээдэг контент, хэрэглэгчдийн хүсдэг контентын хоорондох зай.” ~ Michael Brenner, CEO, Marketing Insider Group
“2. Бид хүмүүсийн сонирхдог зүйлстэй өрсөлдөхийн оронд өөрсдөө сонирхдог зүйл нь болох хэрэгтэй.” ~ Craig Davis, former Chief Creative Officer at J. Walter Thompson.
“3. Сайн контент нь дэлхийн хамгийн сайн борлуулалтын зэвсэг.” ~ Marcus Sheridan
“4. Контент маркетинг нь кампанит ажил биш хичээл зүтгэл юм.” ~ Jon Buscall, Head of Moondog Marketing
“5. Контент маркетинг тооны өрсөлдөөн байхаа больсон. Одоо хамаарлын өрсөлдөөн болсон.” ~ Jason Miller, Global Content Marketing Leader, LinkedIn
“6. Уламжлалт маркетинг хүмүүс рүү ярьдаг. Контент маркетинг хүмүүстэй харилцан ярьдаг” ~Doug Kessler, Creative Director & Co-Founder, Velocity Partners Ltd
“7. Контент харилцаа холбоог үүсгэдэг. Харилцаа холбоо итгэлцэл дээр тогтдог. Итгэлцэл орлогыг бий болгодог” ~ Andrew Davis, Professional Speaker, Monumental Shift
“8. Хамгийн шилдэг маркетинг бусдад маркетинг шиг харагддаггүй” ~ Tom Fishburne, Founder and CEO Marketoon Studios
“9. Контент маркетинг яг анхны болзоо шиг. Хэрвээ чи эхнийхээ болзоон дээр өөрийнхөө тухай ярьсаар байвал хоёр дахь болзоо гэж хэзээ ч байхгүй.” ~ David Beebe, former head of content, Marriott
“10.Бид яагаад гэдэг асуултнаас ажлаа эхэлдэггүй учраас контент маркетинг хийж чаддаггүй. Хэрэглэгчдэд танай тоон судалгаа хамаагүй. Тэднээс бид танд хэрхэн туслах вэ? гэж асуу.’ Kristina Halvorson, CEO and Founder, Brain Traffic
“11. Сайн контент маркетер уншигчдаа мэдэрч, ямар сэдвээр контент бүтээх хэрэгтэй гэдгээ мэддэг. Бүтээсэн контентоо ямар сувгаар, ямар өнгө төрхтэйгээр хүргэхээ ч мэддэг.” Pawan Deshpande, CEO, Curata
“12. Хэрэглүүрүүд чухал. Гэвч контент маркетингд шидэт дохиур биш шидтэн хэрэгтэй.” Jay Baer, President & Social Media and Content Marketing Strategist, Convince & Convert
контент маркетингийн ишлэл
“13. Жинхэнэ контент маркетинг нь сурталчлах зорилго агуулаагүй байх ёстой. Ямарваа нэг зүйлийг ярианы сэдэв болгох зорилготой.” Seth Godin
“14. Контент маркетинг гэдэг нь контент бүтээхээр хязгаарлагдахгүй. Үүнд хандалт хэрэгтэй. Хайлтын системийн оновчлол бол бүх контент маркетеруудын амин чухал хэрэгсэл болох учиртай.” Rand Fishkin, Wizard of Moz, Moz
“15. Бүх зүйлийн талаар бичихээ боль. Олон брэндүүд контент бүтээж, бүх зүйлийн талаар бичихийг зорьдог. Тэдний аль хэдийн эзэлсэн ерөнхий сэдэвт анхаарал бүү хандуул. Чиний нууц жор хэнд ч хамаагүй. Нарийн сэдэв барьж аваад түүнийгээ улам бүр нарийвчлан бич.” – Joe Pulizzi, founder Content Marketing Institute
“16. Хэн ч суртчилгаа уншдаггүй. Хүмүүс сонирхсон зүйлээ л уншдаг. Тэр нь заримдаа суртчилгаа байдаг.” Howard gossage
“17. Танай хэрэглэгчдийн бодлыг өөрчилж чадахгүй байгаа контент бол зүгээр л нэг контент.” JOEPULIZZI
“18. Контент бол гал. Сошиал медиа бол бензин.” ~ Jay Baer
“19.Хайлт хийх эхний шалтгаан бол контент.” ~ Lee Odden
“20. Контент маркетингийг амжилттай хэрэгжүүлэх цорын ганц арга бол уншигчдаас “Үүнийг надад зориулж бичсэн юм байна” гэж хэлүүлэх.” ~ Jamie Turner, Buzzfeed
"21. “Контент маркетин бол урт хугацааны харилцаа холбоо. Нэг шөнийн зүйл биш.” ~ Unknown
“22. Ямар нэг зүйлийг зарах хамгийн сайн арга бол: Юу ч битгий зар. Харин тэр зүйлийг чинь худалдан авч магадгүй хүмүүст өөрийгөө танилцуул. Итгэл, хүндлэлийг нь олж ав.” ~ Rand Fishkin, co-founder, moz
Эх сурвалж: Marketinginsdergroup, contentmarketinginstitute, contently, advencedwebranking, trackmaven сайтууд http://erkhembayar.marketing
Comments